Όλα ξεκίνησαν ένα τράτζικ φθινοπωρινό ξημέρωμα στα Εξάρχεια… (Σεπτέμβριος,2010 - Ιανουάριος 2014)

20130609

Γιακαμούρι

Όλοι τώρα τελευταία μιλούσαν για αυτόν το… Γιακαμούρι. Μια μία οι φίλες μου εντάσσονταν στη μυστικιστική ινδουιστική οργάνωση Γιακαμούρι και μαθαίνανε για το τάντρα, το φενγκ σούι και το κάμα σούτρα… Όλοι ξαφνικά, άρχισαν να τρώνε υγιεινά κι άφησαν πίσω στο παρελθόν τις γουρουνιές, το άφθονο ποτό και τις ακολασίες… Τώρα μόνο περιέ, μαρουλάκι, κολοκυθάκι βραστό και αέρα κοπανιστό.

Ο Γιακαμούρι – έτσι λεγόταν ο γκουρού - κοίταζε βαθιά μέσα στα μάτια σου για να βρει την Μια Και Μοναδική Αλήθεια: Την αληθινή φύση σου. Έτσι, διέγνωσε ότι η Τζέν-τζέν είναι μια πολύ ευαίσθητη ψυχή και όχι terminator όπως πιστεύαμε όλοι έως σήμερα. Ο Γιακαμούρι είναι ο λόγος που η Ζωζώ και ο Doukas de Dick μυήθηκαν στο τάντρα και από τότε, όταν τους κλείνεις ραντεβού, έρχονται με 24 ώρες καθυστέρηση, γιατί όπως και να το κάνεις «θέλουν χρόνο αυτά τα πράγματα..». Νιάου!

Ακόμη κι η αλτέρνατιβ πάσης φύσεως αλτέρνατιβ Ψυχολόγα, κατέληξε στο γραφείο-πολυιταρείο του Γιακαμούρι, κι ύστερα από τις πολύ προχωρημένες του μεθόδους, παράτησε το επάγγελμα! «Δεν θα είμαι Ψυχολόγα πια…. Αποφάσισα να ασχοληθώ με υπολογιστές και εφαρμογές. Θα γίνω Υπολογιστάκιας». Η Ψυχολόγα ξαφνικά έγινε πολύ εργατική και εξαφανίστηκε για λίγο από την παρέα…

Μα ακόμη και η Μπέμπα; Αναρωτήθηκα εγώ. «Δεν κατάλαβες… Η Μπέμπα τον ανακλάλυψε τον Γιακαμούρι!», είπε η Τζέν-τζέν ενθουσιασμένη. Ότι δηλαδή τι; Ο Γιακαμούρι έχει τόσο μεγάλο χάρισμα που από το κατώφλι όταν σε αντικρύσει, ξέρει αμέσως τι Ψυχή έχεις, το Κινέζικο Ζώδιο, Την Ομάδα Αίματος, Τις Τροφές Δυσανεξίας, Το Μέλλον Και Το Παρελθόν! Σου βάζει κι ασκήσεις για το σπίτι.

Να, ας πούμε για την άσκηση «Πατάνε τα πόδια μου» και «Πετάνε τα πόδια μου». Στη Τζέν-τζέν έβαλε άσκηση «Πατάνε τα πόδια μου» για το σπίτι. Χαρακτηριστικά της είπε «Πρέπει να νιώσεις την επαφή σου με το χώμα. Πρέπει να ξαπλώσεις στη λάσπη και να σκέφτεσαι ότι είσαι μέσα στην κοιλιά της μαμάς Γης. Πλατσούρισε λίγο και πες φωναχτά «είμαι ένα με το πάτωμα». Μόνο τότε θα καταλάβεις ότι είσαι ένα με τη φύση…». Ενώ σε αντίθεση με τη Τζέν-τζέν, η Ζωζώ είχε Άσκηση σχετικό με σεξ  και όχι με ψυχολογία, οπότε της έβαλε το «Πετάνε τα πόδια μου». Για να απελευθερωθεί δηλαδή, της είπε να ξεβρακωθεί και να τεντώσει τα πόδια της ψηλά στον ουρανό, να νιώσει το αεράκι να τη γαργαλάει, Και να πει «Πετάααανεεε τα πόδια μου». Προσοχή στο κενό μεταξύ Ε και Α. Πατάνε-πετάνε.

Το Γιακαμούρι μου είχε κάτσει στο λαιμό, γιατί πολύ απλά η Τρίτη είναι η αγαπημένη μου ημέρα για καφέ. Και η Τετάρτη η αγαπημένη μου ημέρα για χαλαρό ποτάκι. Και η Πέμπτη η αγαπημένη μου ημέρα για γυμναστήριο. Και όλες αυτές τις αγαπημένες μου ημέρες, μια από τις φίλες μου έτρεχαν στο πολυιατρείο του Ψυχολόγου-Διατροφολόγου-Σεξολόγου-Μέντιουμ-Γκουρού Γιακαμούρι….

Εντωμεταξύ, πλησίαζαν τα γενέθλια της Τζέν-τζέν κι είχα ένα βάρος, ένα άγχος, γιατί στο εξής όποτε πλησιάζουν γενέθλια η  ισορροπία που σε κρατάει λίγα εκατοστά μακριά από τη διαχωριστική γραμμή «νορμάλ/ τρέλα» είναι λίγο –κάθε χρόνο-πιο δύσκολο να κρατηθεί…


Κι όμως. Το μεγάλο πρόβλημα της Τζέν-τζέν με την ηλικία και τους γάμους-παιδιά-βαπτίσια, το έλυσε ο Γιακαμούρι…

Δεν υπάρχουν σχόλια: