Όλα ξεκίνησαν ένα τράτζικ φθινοπωρινό ξημέρωμα στα Εξάρχεια… (Σεπτέμβριος,2010 - Ιανουάριος 2014)

20130731

Καλοκαιρινοί Έρωτες- Οδηγίες και Αντενδείξεις

Εκείνες τις καυτές ημέρες του Ιουλίου και πριν σπάσουμε για διακοπές, οι φίλοι μου άρχισαν να ζευγαρώνονται. Παρότι οι οδηγίες στη συσκευασία του Καλοκαιριού το έγραφαν ξεκάθαρα "το καλοκαίρι μην κάνετε σχέσεις, ξεσαλλώστε ελεύθερα", οι φίλοι μου πήγαν κόντρα και κατευθείαν στις αντενδείξεις. "Προσοχή! Σε περίπτωση που ερωτευτείτε καλοκαιριάτικα, γνωρίζετε οτι διατρέχετε σοβαρό κίνδυνο να φάτε τα μούτρα σας". Το δεύτερο εξάμηνο του 2013 υποτίθεται θα ήταν συναρπαστικό για εμάς τους Κριούς. Υποτίθεται οτι το καλοκαίρι θα μας προσέφερε όσα μας στέρεισε το πρώτο γαμωεξάμηνο του έτους. Προσωπικά, το 13 με είχε βρει με το ένα μάτι κλειστό, με το φόρεμά μου ατσαλάκωτο κι εμένα επάνω στον καναπέ του σπιτιού να κλαίω με μαύρο δάκρι - απο το ένα μάτι μόνο. Πίστευα λοιπόν οτι το καλοκαίρι θα μου φέρει κάτι καλό, όχι πάλι σκατά. Όχι πάλι!

Καταρχήν να ξεκινήσουμε απο εκείνο το βράδυ του Ιουλίου, όπου βρεθήκαμε όλοι στο γνωστό μέρος για να κανονίσουμε τις τελευταίες λεπτομέρειες για τις διακοπές. Ψέματα. Δεν ήμουν καλεσμένη εκείνο το βράδυ απο την παρέα μου και τους είχα σχεδόν απαγορεύσει να μιλούν για αυτό το θέμα μπροστά μου, αφού η άδειά μου χάλασε και έσπασε σε χίλια κομμάτια μαζί με την καρδιά- αγκινάρα μου. Μάλιστα, οι διακοπές μου θα έσπαζαν σε μια εβδομάδα πριν και μια εβδομάδα μετά, απο τις προγραμματισμένες μας διακοπές. Με λίγα λόγια, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά θα έκανα διακοπές μόνη μου. Η μοίρα δε μου το συγχώρεσε ποτέ, εκείνο τον καλοκαιρινό έρωτα που με διέλυσε κι έκτοτε είμαι καταδικασμένη στην ατυχία. Εγώ τα έχω πει στους φίλους μου αλλά εκείνοι συνεχίζουν να ερωτεύονται. Για εμάς τους loosers όμως υπάρχει και η Θεία Δίκη.

Η Τζέν-τζέν και η Ρούνι-ρούνι θα έφευγαν με πλωτό camping στα νησιά του Αιγαίου, ενώ η Μπέμπα, η Ζωζώ, ο Tony και ο LovaLova θα ξεσάλωναν μέχρι τελικής πτώσης στο μικρό γραφικό νησί της Αντιπάρου. Αυτό το καλοκαίρι, όλοι τους θα ερωτεύονταν - αλλά αυτό δεν το ξέραμε ακόμη (σχεδόν). Η μοίρα τους ήτο προγεγραμμένη - γιατί είμαι η αφηγήτρια και ξέρω πάντα απο πριν τα καθέκαστα. Αυτό που ποτέ όμως δε μπορώ να προβλέψω είναι τι θα γίνει με εμένα. Κι αυτό όχι επειδή είμαι απρόβλεπτη ή πολύ αυθόρμητη, αλλά επειδή δεν έχω καν παρατσούκλι, αλλά κυρίως, επειδή κάνω διακοπές μόνη μου. Τιμωρία. Όλοι μαζί και η ψωριάρα χώρια.

Αυτός που θα ερωτευτεί καλοκαίρι θα πρέπει να ξέρει τα εξής...

1. Όταν ερωτεύεσαι καλοκαίρι όλα είναι πιο έντονα και νομίζεις οτι τα ζεις για πρώτη φορά...
2. Το μαύρισμά σου και το μαύρισμα του άλλου δείχνουν πιο κολακευτικά απο ποτέ...
3. Το ποτό έχει άλλη γεύση και δε σε μεθάει ποτέ. Ο άλλος το κάνει αυτό, όχι το ποτό.
4. Όλα τα μέρη στο νησί φαίνονται ιδανικά για μπαλαμούτι μιας που πάνω στον κόσμο δεν υπάρχει κανένας άλλος εκτός απο εσάς τους δύο...
5. Ξαφνικά δεν έχει νόημα ο μεσημεριανός ύπνος, ούτε ο βραδινός... Μένεις άυπνος για όσο αυτό κρατήσει...
6. Ανα πάσα στιγμή μπορεί να βρεθείς σε άκυρο μέρος... Σε άλλο νησί... Σε άλλο σπίτι...με άλλη παρέα απο αυτή που ξεκίνησες...
7. Γίνεσαι πολύ χαζός, ειδικά όταν πλησιάζει το ξημέρωμα. Νιώθεις τα μάγουλά σου να πονάνε απο το τράβηγμα του ημιμόνιμου πλέον χαμόγελού σου
8. Την τρίτη μέρα έχεις ήδη σχεδιάσει το χειμώνα σου μαζί του και στο τέλος της 1ης εβδομάδας αναρωτιέσαι που θα πάτε του χρόνου το καλοκαίρι...
9. Την τελευταία μέρα των διακοπών λες σε όλους οτι ήταν το καλύτερο καλοκαίρι της ζωής σου, οτι είσαι ευτυχισμένος όσο ποτέ, οτι έχεις χάσει το μυαλό σου...
10. Όταν γυρίσεις στην Αθήνα, αργά ή γρήγορα θα φας σκατά.

Δε λέω οτι δεν υπάρχει και το happy end σε όλο αυτό αλλά δε θέλω να σας φουσκώσω τα μυαλά.

Αντενδείξεις:

1. Dont get caught
2. Αν κάποιος μάθει το μυστικό σου πρέπει να τον σκοτώσεις.
3. Αν ερωτεύτηκες πριν τις διακοπές και έχεις ήδη κανονίσει διακοπές χώρια, να ξέρεις οτι θα χωρίσεις σίγουρα οπότε μην έχεις τύψεις για ό,τι συμβεί...
4. Όταν θα περάσουν λίγα χρόνια και θα αναπολείς εκείνο τον μεγάλο έρωτα να θυμάσαι: δεν ήταν τόσο μεγάλος, σίγουρα όχι ο μεγαλύτερος ούτε ο μόνος που άξιζε. Απλώς ήταν ο Καλοκαιρινός. Ποιος είπε οτι η πρώτη αγάπη είναι παντοτινή; Μαλακίες. Ο Καλοκαιρινός είναι ο παντοτινός.
5. Αν φτάσουν Χριστούγεννα και είστε ακόμα μαζί, καλά στέφανα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: