Όλα ξεκίνησαν ένα τράτζικ φθινοπωρινό ξημέρωμα στα Εξάρχεια… (Σεπτέμβριος,2010 - Ιανουάριος 2014)

20121013

Γιατί έτσι γουστάρω!


Τζέν-τζέν μου είπε «το βράδυ θα κάνω ό,τι κι εσύ». Προς τι η καλή θέληση; Γιατί ναι μεν τα συμφέροντά μας την προηγούμενη εβδομάδα τύχαινε να είναι κοινά (ίδια ώρα, στο ίδιο μέρος) αλλά στα ζώδια το έλεγε ξεκάθαρα «Δίδυμοι! Προσοχή στους Κριούς, τα συμφέροντά σας αντικρούονται!». Όταν η Τζέν-τζέν γίνεται πολύ καλή, πολύ συγκαταβατική και «κάνει ό,τι κι εσύ», τότε υπάρχουν δύο πιθανά σενάρια: 1. Η Τζέν-τζέν κάτι σου κρύβει 2. ο Κρόνος μπήκε στον Σκορπιό. Και ναι, ο Κρόνος μπήκε στο Σκορπιό, συμφώνησε κι η Thinkerbelle. Τι σημαίνει τούτο μάνα μου; Ποιος είναι Σκορπιός και θέλουμε να υποφέρει πολύ; Έστυψα το κεφάλι μου αλλά απάντηση δεν βρήκα… Εγώ δεν ξέρω κανέναν Σκορπιό. Επομένως; Η Τζέν-τζέν κάτι σου κρύβει! Γενικά είναι απο εκείνους που δεν φαίνονται, αλλά τελικά κάνουν αυτό που γουστάρουν...

Ήμουν σε αναμμένα κάρβουνα, «δεν αντέχω άλλο», λέω στη Thinkerbelle, «κάνε κάτι!». Η Ρούνι-ρούνι μας κοίταζε απαξιωτικά και ήταν εμφανές ότι ήθελε να φύγει. Ή τουλάχιστον αυτό σκεφτόταν και δεν συμμετείχε σε καμία συζήτηση. Πάνω στην ώρα καταφθάνει καθυστερημένη όπως πάντα η Ντράνα. Έξαλλη. Μέσα στα νεύρα. Ήμουν έτοιμη να την αποπάρω που άργησε (again) αλλά εκείνη έβγαζε γλώσσα. «Τι άργησα βρε που-που-που-να-μη σας πω καμιά κουβέντα! Στη γωνία ήμουν και με προσπεράσατε! Κάνατε ότι δεν με είδατεεεεεε;;;;», τσίριζε  χαμηλόφωνα («τσίριζε χαμηλόφωνα» μόνο η Ντράνα το κάνει). Πράγματι, είχαμε περάσει από δίπλα της και δεν την είχαμε καταλάβει. Μετά από 7 χρόνια γνωριμίας η Ντράνα για πρώτη φορά κάνει δημόσια εμφάνιση με φλατ! Χωρίς φούξια ή παπαγαλί. Διακριτική, «και νιώθω σα τάπα!», συμπλήρωσε. Η Ντράνα στη Γλυφάδα έτσι; Ο Κρόνος στο Σκορπιό; Επανερχόμαστε στο πρώτο θέμα «δεν αντέχω άλλο! Το καταλαβαίνεις; Αυτή τη στιγμή βλέπουνε ντί-βι-ντί και κάνουνε σεξ στάση κουτάλι! Είναι γυμνοίιιιιιιιιι!!!!!».

«Κι εγώ γυμνή νιώθω!», είπε η Ντράνα δέκα πόντους κοντύτερη απ’ό,τι συνήθως. That was weird! Η Τζέν-τζέν ήταν η πιο γυμνή. Μερικά κουμπιά από το λευκό της πουκάμισο είχαν μείνει στο σπίτι της… «Λοιπόν! Φεύγω! Φιλιά!», λέει η Ρούνι-ρούνι και πριν καν προλάβουμε να μιλήσουμε είχε εξαφανιστεί. Έτσι, ξαφνικά.

Εσένα δεν σε πιάνει ρε παιδί μου καμιά φορά; Εμένα με πιάνει, την καταλαβαίνω… Μερικές φορές είμαι κάπου και βαριέμαι και απλά θέλω να φύγω, χωρίς χαιρετούρες και παρεξηγήσεις, χωρίς να προσπαθήσουν να με πείσουν να μείνω και να κάνουμε διάλογο

 «μα μείνεεεεεεε»
«μα νυστάζωωωω»
«μα γιατί νυστάζεις;;; αφου δεν δουλεύεις αύριο!»
«μα νυστάζω τι να κάνω τώρα χρυσό μου; Λογαριασμό θα σου δώσω;»
«Μα έσκαβες κι είσαι τόσο κουρασμένη; Γιατί να είσαι κουρασμένη;»
ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!!!!!!!

 Το είχαμε συζητήσει με τη Ρούνι-ρούνι. Όταν σηκώνεσαι να φύγεις έτσι, οι υπόλοιποι το εκλαμβάνουν σαν προσβολή. Το ότι όλο το βράδυ μπορεί να μη σου μιλάνε ούτως ή άλλως δεν έχει σημασία! Γιατί δεν μπορούν να δεχτούν ότι ΦΕΥΓΕΙΣ!? Γιατί δεν μας αφήνετε να κάνουμε ό,τι γουστάρουμε;  Καταλαβαίνω ότι για μερικούς μπορεί οι γρήγορες αποφάσεις να προκαλέσουν σοκ. Π.χ. μια μέρα εγώ αποφάσισα να φύγω να πάω στη Γαλλία, να δω αν μπορώ να ζήσω εκεί. Πέσανε να με φάνε. Και που πας; Και γιατί; Και εμάς δεν μας σκέφτεσαι; Και τι θα κάνεις;… Έτσι, μια άλλη μέρα, σκέφτηκα να ξαναγυρίσω στην Ελλάδα και τότε άρχισαν να μουρμουράνε οι Γάλλοι. «Mais non! Mais pourquoi? Mais on n’y comprend plus rien!». Τι γιατί; Γιατί έτσι γουστάρω!
Αυτή την απάντηση χρειάζονται όλοι αυτοί που μας τα πρήζουν με τα «γιατί tona γιατί tallo».
Freedom!!! Λευτεριά σε όλους όσους μας τσιμπάει μύγα τσετσέ και θέλουμε να εξαφανιστούμε από ένα μέρος χωρίς να δώσουμε εξηγήσεις!!!! Λευτεριά σε όσους για κάποιο λόγο παίρνουν ξαφνικές αποφάσεις και δεν θέλουνε να πουν γιατί και πως!!!

«Γιατί τα έχεις πετάξει όλα έξω σήμερα Τζέν-τζέν» =  Γιατί έτσι γουστάρει!!!
«Γιατί πίνεις τζίν και όχι βότκα;» , «Γιατί δεν είπες και στην Τάδε να έρθει;», «γιατί δεν έφαγες πριν έρθεις;», «γιατί έβαψες τα μαλλιά σου;», οι πιο θρασύτατοι από όλους «αααα! Μα γιατί πάχυνες!????»…. Πάτε καλά ρε;;;; 

Υ.Γ. Ντράνα, βάλε ξανά τα τακούνια σου κι άσε τον εναλλακτικό κομπλεξικό να σε ψάχνει στα πατώματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: