Όλα ξεκίνησαν ένα τράτζικ φθινοπωρινό ξημέρωμα στα Εξάρχεια… (Σεπτέμβριος,2010 - Ιανουάριος 2014)

20121011

Crazy Daisy Revolution


Η Crazy Daisy έβγαλε τα γάντια του kick boxing, αρκετό ξύλο έφαγε και για απόψε. Και τώρα που ξεθύμανε, ήταν έτοιμη για ένα cucumber martini στο P.U… Ποτέ δεν κατάλαβα την πόρωση μερικών γυναικών με τις πολεμικές τέχνες, δηλαδή αν ήθελα να γυμναστώ δεν θα σκεφτόμουν ποτέ να αρχίσω κάτι τέτοιο. «Μα έχω πολλά νεύρα!», λέει. Ίσως την επόμενη φορά που θα τσαντιστώ και θα ρίξω αδέξια μπουνιά σε κάποιο έπιπλο να χρειαστώ μια τεχνική, ώστε να περισώσω τα δαχτυλάκια μου. Τώρα ναι, τις καταλαβαίνω τις γυναίκες που γουστάρουν να δέρνουν τον σάκο του μποξ. Γιατί οι γυναίκες έχουμε πολλά νεύρα τελευταία.
(Τα νεύρα ωστόσο σώζουν τον γυναικείο πληθυσμό. Οι άντρες για παράδειγμα, αυτοκτονούν! Ενώ οι γυναίκες; Υστεριάζουν!)

Με την Crazy Daisy δεν βλεπόμαστε συχνά, αλλά περνάω πάντα πολύ ωραία μαζί της. Είναι σαν η «μεγαλύτερη αδερφή» που δεν έχω. Εκείνη δεν ξέρω αν περνάει καλά, γιατί κάθε φορά που με βλέπει της βγάζω την πίστη. Ανοίγω το στόμα μου και μέχρι να βάλω τελεία έχω πέσει σαράντα φορές επάνω της του τύπου «τα έχω κάνει σκατά και τώρα πρέπει να με παρηγορήσεις!».  Κι εκείνη όμως, έχει πάντοτε μερικές ιστορίες να αφηγηθεί. Και σήμερα το θέμα συζήτησης ήταν και πάλι τα προβλήματα του κόσμου και πως μπορείς να προφυλαχθείς από τη μιζέρια! «Και τι πάει να πει έχει προβλήματα κι είναι πιεσμένος και και και κι εμείς πρέπει να κάνουμε τους μαλάκες επειδή αυτός έχει πρόβλημα;», λέει, «εμείς οι υπόλοιποι ζούμε στο στρουμφοχωριό; Ξυπνάμε το πρωί και τραγουδάμε; Δεν έχουμε προβλήματα εμείς κύριεεεεεε;». Πίνει μια γουλιά από το αγγούρι και δροσίζεται. Τουλάχιστον είναι στην κατηγορία που δροσίζεται και δεν ζορίζεται!!!

Σωστή η Daisy φίλοι μου. Του καθένα μας το πρόβλημα είναι ένα πρόβλημα, δεν μπαίνει σε ζυγαριά, του τύπου «αααα, εμένα έχει δυσκοιλιότητα το σκυλί μου άρα είναι πιο σημαντικό να ασχοληθείς με αυτό και όχι με το ότι έπαθε τριχόπτωση η γάτα σου, γιατί το σκυλί μπορεί να πάθει κοπρόλιθο και να χρειαστεί επέμβαση, ενώ η γάτα, στη χειρότερη να μείνει καραφλή!». Η Daisy δεν αφηνιάζει ποτέ… Καρκίνος βλέπεις! Όπως όλοι οι καρκίνοι, η Daisy είναι ευαίσθητη, συνήθως παραμερίζει τα προβλήματά της για να ασχοληθεί με τα προβλήματα των άλλων, σε λίγο θα μας έλεγε ότι φταίει κιόλας! «Αλλάαααα, ως εδώ! Ο Μαλάκας τέλος!», είπε, «δεν θα τρέχω εγώ πανικόβλητη σαν την κατσαρίδα!».

Η Daisy ένιωθε να κάνει επανάσταση. Κι επανάσταση σε τι;

Daisy Revolution Rules:

1. Όταν κοιμάσαι είναι ιερή στιγμή και το κινητό είναι στο αθόρυβο, ώστε κανένας να μη μπορεί να σε ταράξει με τη μιζέρια του. Το ίδιο ισχύει για το ποδόσφαιρο, την ταινία, το σεξ.

2. Όταν οδηγείς και σου στέλνουν μήνυμα να σε ρωτήσουν κάτι, συνεχίζεις να οδηγείς κι αφού φτάσεις απαντάς «δεν ξέρω!», δεν κάνεις έρευνα 3G στο google εν ώρα οδήγησης για να σκιστείς να απαντήσεις. Δόξα το Θεό, το google  είναι δωρεάν για όλους!

3. Το φτύνειν εστί φιλοσοφείν! Αυτή είναι η ισορροπία του κόσμου… Πάρε βαθιές ανάσες κι ηρέμησε και let it be διάολε! Ρόδα είναι και γυρίζει…

Πρόβλημά σου και πρόβλημά μου λοιπόν.  Αναμονή τέλος! Για κανέναν δεν πρέπει να είσαι 24άωρος… Δεν είσαι ούτε στρουμφάκι, ούτε κατσαρίδα!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΤΖΕΝ ΤΖΕΝ!!

Zed είπε...

Αγαπητέ Ανώνυμε, ευχαριστούμε για το σχόλιό σου! Η Τζέν-τζέν ξαναχτυπά σε 2 επεισόδια...την έχει φάει το μπίζνες τελευταία.