Όλα ξεκίνησαν ένα τράτζικ φθινοπωρινό ξημέρωμα στα Εξάρχεια… (Σεπτέμβριος,2010 - Ιανουάριος 2014)

20110523

Ανακοίνωση γάμου; Season 1, Ep.18


Οι θανατοφάγοι παραμόνευαν σε κάθε γωνιά της Γλυφάδας. Είναι γνωστό άλλωστε ότι ο Βόλντεμορτ, βασιλιάς του σκότους, γουστάρει τρελά τα παρδαλά κοκτέιλς.  Πως νομίζεις εμπνεύστηκαν τόσα μαγικά φίλτρα ο Πότερ και το παρεάκι του;  Η «μετάλλαξη» είναι ένα απλό, αλλά πανάρχαιο μείγμα  αλκοολούχων ποτών και φρούτων…

Πίσω μας στέκεται ένας τύπος, με γλυκό χαμόγελο, πολύ χαρακτηριστικό χαμόγελο. Βρέ ποιον μου θυμίζει, βρε ποιον μου θυμίζει… Κρατάει ένα υπερμεγεθές μοχίτο, το οποίο είναι… αυτόφωτο! Φωτίζεται από τη δική του λάμπα-γαρνιτούρα . Για όσους γνωρίζετε, ο τύπος με το μαγικό μοχίτο, ήταν σωσίας του Τζέντλ- Μαν (για όποιον δεν θυμάται ή δεν κατάλαβε ας το προσπεράσει). Η Ντράνα, δεν άφηνε στιγμή το μαγικό της ραβδάκι (που για τα μάτια του κόσμου έχει μεταμορφώσει σε ροζ τηλέφωνο… Εννοώ κινητό σε χρώμα ροζ!!!). Παράλληλα μασουλάει τον δυόσμο-γαρνιτούρα (πέφτει σε νιρβάνα…) και αυτοφασκελώνεται. Είναι ένα μοναδικό είδος τελετουργικού, που την πιάνει να το κάνει στις βραδινές εξόδους…  Ενώ παρατηρώ την τρελαμένη παρέα πίσω μου, που χορεύει παλαβιάρικα (έχει και πανσέληνο να σημειώσω…), αρχίζω να μελαγχολώ. Ο Χόρχε μου τραγουδάει (κλασσικά) και ο GPP με ρωτάει που είναι το κορίτσι του. Που είναι η Τζέντζέν; Η Τζέντζέν  είχε ανέβει από νωρίς στο Παγκράτι. Δήλωσε παντελώς αδιάφορη προς τον Χάρη… Πότερ και έριξε μαύρη πέτρα πίσω της… γενικά.

Μα τι έγραφε τόση ώρα η Ντράνα στο κινητό; Σκύβω να δω και  « Φουλ αγορομάνι είναι εδώ μέσα! Οφθαλμόλουτρο! Τσάγια Γκάουουουουουουου», παίρνει το μάτι μου. Η Ντράνα ενθουσιασμένη πετάει το κινητό στον αέρα, μου δίνει να κρατήσω το φρούιτ πάντς και πέφτει ανάσκελα πίσω,  με φόρα, όπως οι stars στις συναυλίες. Ένα τσούρμο αγόρια την έχουνε σηκώσει τώρα στα χέρια και ζητωκραυγάζουν.  Η Ντράνα, ξαπλωμένη πάνω σε όλα αυτά τα καλογυμνασμένα χέρια, διασχίζει το μαγαζί απ’ άκρη σ’ άκρη.  Βασικά.. τη «διασχίζουν»  απ’ άκρη σ’ άκρη οι θαμώνες…

Όταν επιτέλους προσγειώθηκε ξανά στο έδαφος- ξεσάλωσε τελείως μιλάμε…- η λάμπα του αυτόφωτου μοχίτο είχε σβήσει. Ο Χόρχε δεν τραγούδαγε πια, μου έκανε καινούργιο flirt-trick. «Πως σε λένε;» , με ρωτάει και μου συστήνεται, (επίθετο/όνομα-επίθετο κατά το πρότυπο του james bond) λες και με έβλεπε πρώτη φορά στη ζωή του. Ούτε σε ταινία να πρωταγωνιστούσα απόψε… Μετά από τόσα παρατράγουδα, πάρτι, ξενύχτια,  συζητήσεις, πως με λένε;;; Φυσικά και ήξερε πως με λένε…  Αλλά όμως, μου έδωσε μια μικρή ιδέα. Αν έχεις παραγνωριστεί με κάποιον…και πρέπει να επανορθώσεις…  Μήπως υπάρχει τρόπος να… τον γνωρίσεις από την αρχή;; Μήπως το παιχνίδι του Χόρχε είναι μια πολύ καλή ιδέα; Ποιος ξέρει… μπορεί και να γίνεται… Να παραγράψεις το παρελθόν, να σβήσεις κάποιες μνήμες… για να ξαναγράψεις μια ιστορία από την αρχή…

Γυρίζω στο σπίτι. Ειχα ξεχάσει το κινητό στο αθόρυβο, την ώρα που έψαχνα τα κλειδιά μου το πήρα πρέφα. Κοιτάω και βρίσκω αναπάντητες κλήσεις από… τη μαμά μου! Μπαίνω στο σπίτι,  με περίμενε άγρυπνος φρου-φρου-ρός. «Κακά μαντάτα…» μου λέει και ανασηκώνει το δεξί φρύδι. Η ψυχή μου πάει στον διάολο και ξαναγυρίζει. «Τι έγινε;» ρωτάω άσπρη σαν πανί από την αγωνία. «Τον χάσαμε τον γαμπρό…». Ποιον γαμπρό; Ποιος παντρεύεται; Όλες οι πιθανές εκδοχές με τρομάζουν… Όχι ότι έχω στο μυαλό μου κάποιον συγκεκριμένο γαμπρό, αλλά έτσι που το έθεσε… φαντάστηκα ότι θα ξέρει κάτι που δεν ξέρω.  Τα δευτερόλεπτα περνάνε (με το ποτό δεν σκέφτομαι και πολύ καθαρά) και στοχεύω σε ένα συγκεκριμένο πρόσωπο. Πως μου ήρθε ότι εννοεί αυτόν, ούτε ξέρω.  Παντρεύεται; Δεν είναι δυνατό, θα τρελαθώ!!! «ΠΟΙΟΣ;» ρωτάω ενώ είμαι στα πρόθυρα τριπλού εγκεφαλικού ελπίζοντας να ακούσω άλλο όνομα από αυτό που σκέφτηκα… «Ο Ουίλιαμ!» μου λέει  με σοβαρό ύφος… «Ο πρίγκιπας Ουίλιαμ!»… ΤΙ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ!!!!

Πως σε λένε είπαμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: