Όλα ξεκίνησαν ένα τράτζικ φθινοπωρινό ξημέρωμα στα Εξάρχεια… (Σεπτέμβριος,2010 - Ιανουάριος 2014)

20110523

Little Italy Season 1, Ep.17


Η γειτονιά είχε ξεσηκωθεί… «Βρούμ!βρούμ!», βρηχούσε η κούρσα που είχε έρθει να με πάρει. «Κάποιος κάγκουρας θα είναι ο καινούργιος της γκόμενος…» είπε η γειτόνισσα την ώρα που ξετύλιγε το μπικουτί και κρυφοκοιτούσε από το παράθυρο.  Έριξα μια ματιά στην πορτοκαλί ζάντα, άνοιξα την πόρτα, η Τζέντζέν είχε πάρει αγκαλιά το τιμόνι κι ανυπομονούσε να πατήσει γκάζι. Το μαγαζί ήταν μισοάδειο… (τα τυχερά της Δευτέρας). Η Πάρος ήταν εκεί όμως, όπως πάντα. Όχι μόνο επειδή ο Λατίνος είναι πάντα εκεί και τα κοκτέιλ του θυμίζουν καλοκαίρι. Τώρα και παριανοί θαμώνες του καλοκαιρινού στεκιού εμφανίζονταν στο κουτούκι.  

Τον Alternative BusinessMan τον θυμάμαι από χρόνια στην Πάρο. Με την Κλαίρη πιο πολύ είχε ανταλλάξει μερικές κουβέντες, αλλά φατσικά γνωριζόμασταν και χαιρετιόμασταν, ειδικά στη Αθήνα, που οι συναντήσεις μεταξύ sharkόβιων είναι ιστορικές και συναισθηματικά φορτισμένες. Η Τζέντζέν καταπίνει τεράστιες γουλιές από το νέο κοκτέιλ «λιτλ Ίταλι», για να ξεκολλήσει το χαβιάρι από τα δόντια της (μας είχαν φυλάξει μια μερίδα φαί από το απογευματινό aperitivo, τα καλά των πελατών vip).

Φυσικά, πέντε γουλιές απανωτές έκαναν τη Τζέντζέν ακόμα πιο εύθυμη από ότι είναι εκ φύσεως, με αποτέλεσμα, στο τέλος  να μη βρίσκει το στενό του σπιτιού της. Μαζί με τον Alternative BusinessMan  ήταν και η Miss F., που μαζί με τον Λατίνο, έκαναν την άπαιχτη τριάδα Ζυγών. Τη γνώμη μου για τα ζώδια την ξέρετε… Ή όχι;  Τέλος πάντων, νομίζω ότι για κανένα ζώδιο δεν έχω γνώμη, γιατί όποτε καταλήγω στο ποιο είναι το χειρότερο, πάντα εμφανίζεται ένα  ακόμα χειρότερο. Ζυγός; Άπαπα, ο πατέρας μου είναι… «με ωροσκόπο Λέων», ακόμα χειρότερα, δε γλιτώνεις για κανένα λόγο «ο λέων με ισορροπεί!», τι αν σου πω δεν το έχω ψάξει τόσο πολύ… «Είμαστε κυκλοθυμικοί…» να λέει ο ένας, «είμαστε φοβερά δοτικοί» να λέει ο άλλος. And when it comes to love και η συζήτηση φουντώνει, ο Λατίνος κάνει την φοβερότερη (ας μου επιτραπεί) δήλωση της βραδιάς «Θέλω να παντρευτώ!». Ρομαντικός όπως πάντα, πληγώθηκε από την αντίδρασή μου. Γάμος; Γάμος; Γιατί; Πότε έφτασα στην ηλικία που οι φίλοι μου θέλουν να παντρευτούν; Και το άλλο που το πας; Που όλοι οι άντρες ξέρουν από ζώδια καλύτερα από όλες μας; Μη θυμηθώ τα καλοκαιρινά και συγχυστώ πάλι… Φτάνει με τα ζώδια!

«Τζέντζέν, δεν πας να πληρώσεις…». Εντωμεταξύ, προσπαθώ να καταλάβω γιατί όποτε είμαι με τη Τζέντζέν, η έκπτωση στα ποτά μας μεγαλώνει. Τι τους λέει; Τι τους κάνει; Τι μυστήριο κι αυτό! Τόσο καιρό προσπαθούμε όλοι να καταλάβουμε… Και καλά για τον GPP να το συγχωρήσω, είναι ο προσωπικός της μπαρμανάκος. Για το Χόρχε να το καταλάβω… ως πρώην δικός μου μπαρμανάκος, με εκδικείται και δεν μου κάνει καμία έκπτωση, αλλά για να μου τη σπάσει κάνει στη φίλη μου… Αλλά ο Λατίνος; «Έχω μια υποψία..» λέει η Τζέντζέν συνωμοτικά ενώ χώνει τα αναπάντεχα ρέστα στο πορτοφόλι της. «Με περνάνε για ανήλικο και δεν μου βάζουν μέσα αλκοόλ… γι’ αυτό μας βγαίνει πιο φθηνά…». Ξαφνικά μου έρχεται αναλαμπή! Αρχίζω να θυμάμαι… Την Τζέντζέν να παραγγέλνει όλο σκέρτσο και τσαχπινιά το «λιτλ Ίταλι» και ο Λατίνος  να σφίγγει τα δαχτυλάκια στο δεξί χέρι ενώνοντας τα τρία πρώτα δάχτυλα (όπως όταν κάνουμε το σταυρό μας) και κάνοντας την κίνηση της ευλογίας, να ψιθυρίζει στην πορτοκαλάδα «σε βαπτίζω αλκοόλ». 
 Αυτό ήταν όλο;

Δεν υπάρχουν σχόλια: